- Úvod
- FAQ
FAQ
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę zapłacić za zakupy kartą płatniczą?
Tak, za zamówienie można zapłacić online za pośrednictwem bramki płatniczej Comgate – płatność kartą (Mastercard, VISA), szybkim przelewem bankowym lub poprzez Apple Pay / Google Pay.
Więcej informacji znajduje
się w sekcji Sposoby płatności.
Jaki jest koszt dostawy i czy można określić czas doręczenia?
Informacje o kosztach dostawy oraz możliwościach ustalenia czasu doręczenia znajdują się na stronie Opcje transportu.
Kiedy mogę spodziewać się zamówionego towaru przez Internet?
Towar zostanie dostarczony w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
W międzyczasie skontaktuje się z Tobą nasza asystentka, aby udzielić szczegółowych informacji dotyczących konkretnego
zamówienia.
Jak zareklamować towar zakupiony na stronie www.gufero.pl?
Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującym kodeksem handlowym.
Szczegółowe informacje uzyskasz pod numerem telefonu +420 777 666 555.
Jak mogę się zarejestrować?
Proces rejestracji jest bardzo prosty – wystarczy kliknąć w link Rejestracja.
Dlaczego zniknął towar z mojego koszyka?
Towar w koszyku nie powinien być usuwany automatycznie.
Jeśli nie widzisz produktów nawet po zalogowaniu do konta klienta, prawdopodobnie dodałeś je na innym urządzeniu.
Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
W przypadku zapomnienia hasła kliknij w link Nie pamiętam hasła e-mail, który pojawi się po kliknięciu przycisku Logowanie.
Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, a następnie otrzymasz wiadomość z linkiem do zresetowania
hasła.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, zadzwoń pod numer +420 469 333 666 lub +420 777 666 555 – chętnie pomożemy.
+420 777 666 555
(Pn‐Pt 7:00‐15:15)