Szanowni Klienci, ostatni dzień wysyłki w tym roku będzie 18.12.2025.

  • Úvod
  • Wszystko o zakupach

Wszystko o zakupach

FAQ

Postępowanie przy zamawianiu

  • Po otrzymaniu internetowego zamówienia od klienta zostanie wysłane potwierdzenie o jego przyjęciu.
  • Po potwierdzeniu jest zamówienie zapracowane do wewnętrznego systemu naszej spółki.
  • Następuje kontrola zamówienia a ewentualna konsultacja niejasności z klientem. W przypadku, że towar nie jest w magazynie je klient natychmiast o tym informowany.
  • Same pakowanie
  • Staranna kontrola przesyłki
  • Przesłanie wstępnej faktury klientowi
  • Zapłata klienta. Przez zapłatę należy rozumieć otrzymanie 100% kwoty w gotówce, lub na konto naszej spółki.
  • Wyekspediowanie towaru wybranym sposobem transportu według zamówienia
  • Wystawienie oryginału faktury, ewent. dokumentów celnych

Potrzebujesz pomocy?

Chętnie pomożemy Ci w odpowiednim wyborze!

Wyślij zapytanie

+420 777 666 555
(Pn‐Pt 7:00‐15:15)